Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami

Koordynator do spraw dostępności

KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI

Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

1.       Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot,

2.       Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot,

3.       Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Działdowie jest

asp. Iwona Dobrzeniecka

Kontakt:

Komenda Powiatowa Policji w Działdowie

 ul. Grunwaldzka 8

13-200 Działdowo

tel. 47 732 32 25

email: iwona.dobrzeniecka@dzialdowo.ol.policja.gov.pl

w zastępstwie: podinsp. Robert Kozikowski

tel. 47 732 32 42

email: robert.kozikowski@dzialdowo.ol.policja.gov.pl

Metryczka

Data publikacji : 16.09.2025
Data modyfikacji : 16.09.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Działdowie
Osoba udostępniająca informację:
podkom. Justyna Nowicka
Osoba modyfikująca informację:
podkom. Justyna Nowicka
do góry