Koordynator do spraw dostępności
KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI
Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot,
2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot,
3. Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Działdowie jest
asp. Iwona Dobrzeniecka
Kontakt:
Komenda Powiatowa Policji w Działdowie
ul. Grunwaldzka 8
13-200 Działdowo
tel. 47 732 32 25
email: iwona.dobrzeniecka@dzialdowo.ol.policja.gov.pl
w zastępstwie: podinsp. Robert Kozikowski
tel. 47 732 32 42
email: robert.kozikowski@dzialdowo.ol.policja.gov.pl