Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownik Kancelarii Tajnej - umowa na zastępstwo
Komendant Powiatowy Policji w Działdowie poszukuje kandydatów na stanowisko: Kierownik Kancelarii Tajnej - ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
Warunki pracy na stanowisku:
- wymiar etatu: 1
- wynagrodzenie określone zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej:
uposażenie zasadnicze miesięczne: 3893,79 zł brutto
plus dodatek funkcyjny i premia z uwzględnieniem stażu pracy
- umowa na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
Miejsce wykonywania pracy: Komenda Powiatowa Policji w Działdowie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowywanie wykazów dokumentów niejawnych będących na stanie poszczególnych policjantów do celów inwentaryzacji;
- Nadzorowanie obiegu dokumentów niejawnych w jednostce organizacyjnej;
- Udostępnienie lub wydawanie dokumentów osobom uprawnionym;
- Egzekwowanie zwrotu dokumentu zawierających informacje niejawne,
- Prowadzenie ewidencji, rejestrów, teczek dokumentów niejawnych, dzienników i książek ewidencyjnych;
- Rozliczanie pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku zwolnienia ze służby/pracy lub przeniesienia do innej jednostki;
- Kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów Kancelarii Tajnej;
- Prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, które zostały udostępnione pracownikom;
- Prowadzenie zbiorów przepisów rejestrowych niejawnych oraz ich aktualizacja;
- Organizacja pracy Kancelarii Tajnej w sposób zapewniający możliwość ustalenia w każdych okolicznościach, gdzie znajduje się dokument niejawny klasyfikowany jako „zastrzeżony”, „poufny” „tajny”, lub „ściśle tajny”, pozostający w dyspozycji KPP w Działdowie;
- Sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych kat. „A” „B” i „BE”; Sporządzanie Protokołów brakowania kat. BC oraz dokumentów niearchiwalnych kategorii „B” i „BE” zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Prowadzenie rejestru protokołów brakowania materiałów niejawnych kat. „BC”,
- Pomoc przy prowadzeniu akt osobowych policjantów i pracowników cywilnych;
- Prowadzenie dokumentacji w zakresie medycyny pracy tj. rejestrów, sporządzanie skierowań na badania profilaktyczne, okresowe, do celów sanitarno-epidemiologicznych, kontrolne, na uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, szczepienia itp.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie, pożądane wyższe
pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji o klauzuli ściśle tajne,
- znajomość przepisów prawa właściwych dla realizacji zadań,
- umiejętność biegłej obsługi komputera,
- systematyczność,
- umiejętność samokształcenia
- komunikatywność
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej mile widziane
wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, planowania, sporządzania dokumentów,
- sumienność, dokładność, spostrzegawczość, odpowiedzialność,
- zdolności analityczne
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny i życiorys (CV)
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających ewentualne doświadczenie zawodowe kandydata,
- w przypadku posiadania, kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji o klauzuli ściśle tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje
Termin składania dokumentów:
do dnia 15.01.2024 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Grunwaldzka 8
13-200 Działdowo
Inne informacje:
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu, w przypadku przesłania oferty pocztą, za termin złożenia oferty przyjmuje się datę stempla pocztowego). Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie zostaną o tym powiadomieni telefonicznie ani pisemnie. W przedkładanej ofercie prosimy o podanie kontaktowego nr telefonu oraz określenie jakiego dotyczy stanowiska. Dodatkowe informacje są udzielane pod nr telefonu 47 7323 225, 47 7323 224.