Praca w Policji

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownik Kancelarii Tajnej - umowa na zastępstwo

Komendant Powiatowy Policji w Działdowie poszukuje kandydatów na stanowisko: Kierownik Kancelarii Tajnej - ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego pracownika

Warunki pracy na stanowisku:

-  wymiar etatu: 1

- wynagrodzenie określone zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej:

uposażenie zasadnicze  miesięczne: 3893,79 zł brutto  

plus dodatek funkcyjny i premia z uwzględnieniem stażu pracy

- umowa na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika

Miejsce wykonywania pracy: Komenda Powiatowa Policji w Działdowie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- Przygotowywanie wykazów dokumentów niejawnych będących na stanie poszczególnych policjantów do celów inwentaryzacji;

- Nadzorowanie  obiegu dokumentów niejawnych w jednostce organizacyjnej;

- Udostępnienie lub wydawanie dokumentów osobom uprawnionym;

- Egzekwowanie zwrotu dokumentu zawierających informacje niejawne,

- Prowadzenie ewidencji, rejestrów, teczek dokumentów niejawnych, dzienników i książek ewidencyjnych;

- Rozliczanie pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku zwolnienia ze służby/pracy lub przeniesienia do innej jednostki;

- Kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów Kancelarii Tajnej;

- Prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, które zostały udostępnione pracownikom;

- Prowadzenie zbiorów przepisów rejestrowych niejawnych oraz ich aktualizacja;

- Organizacja pracy Kancelarii Tajnej w sposób zapewniający możliwość ustalenia w każdych okolicznościach, gdzie znajduje się dokument niejawny klasyfikowany jako „zastrzeżony”, „poufny” „tajny”, lub „ściśle tajny”, pozostający w dyspozycji KPP w Działdowie;

- Sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych kat. „A” „B” i  „BE”; Sporządzanie Protokołów brakowania kat. BC oraz dokumentów niearchiwalnych kategorii „B”  i „BE” zgodnie z obowiązującymi przepisami;

- Prowadzenie rejestru protokołów brakowania materiałów niejawnych kat. „BC”,

- Pomoc przy prowadzeniu akt osobowych policjantów i pracowników cywilnych;

- Prowadzenie dokumentacji w zakresie medycyny pracy tj. rejestrów,  sporządzanie skierowań na badania profilaktyczne, okresowe, do celów sanitarno-epidemiologicznych, kontrolne, na uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, szczepienia itp.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie:  średnie, pożądane wyższe

pozostałe wymagania niezbędne:

- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji o klauzuli ściśle tajne,

- znajomość przepisów prawa właściwych dla realizacji zadań,

- umiejętność biegłej obsługi komputera,

- systematyczność,

- umiejętność samokształcenia

- komunikatywność

- doświadczenie w pracy w administracji publicznej mile widziane

wymagania dodatkowe:

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, planowania, sporządzania dokumentów,

- sumienność,   dokładność, spostrzegawczość, odpowiedzialność,

- zdolności analityczne

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

-  list motywacyjny i życiorys (CV)

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
    rekrutacji

-  oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
    lub umyślne przestępstwo skarbowe

-  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

-  oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

-  kopie dokumentów potwierdzających ewentualne doświadczenie zawodowe kandydata,

- w przypadku posiadania, kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji o klauzuli ściśle tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

-  kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy

-  kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje

Termin składania dokumentów:

do dnia 15.01.2024 r.

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji

Grunwaldzka 8

13-200 Działdowo

Inne informacje:

Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu, w przypadku przesłania oferty pocztą, za termin złożenia oferty przyjmuje się datę stempla pocztowego). Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie zostaną o tym powiadomieni telefonicznie ani pisemnie. W przedkładanej ofercie prosimy o podanie kontaktowego nr telefonu oraz określenie jakiego dotyczy stanowiska. Dodatkowe informacje są udzielane pod nr telefonu 47 7323 225, 47 7323 224.

Metryczka

Data publikacji : 06.01.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Działdowie
Osoba udostępniająca informację:
sierż.szt. Justyna Nowicka Wydział Prewencji i Ruchu Drogowego
do góry