Nabór na stanowisko - Inspektor do spraw: Skarg i Wniosków, Kadr i Szkolenia w Komendzie Powiatowej Policji w Działdowie
Umowa o pracę na czas zastępstwa
Komendant Powiatowy Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor Zespołu do spraw Skarg i Wniosków, Kadr i Szkolenia
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Warunki pracy na stanowisku:
- wymiar etatu: 1
- liczba stanowisk pracy: 1
- wynagrodzenie określone zgodnie z przepisami dotyczącymi pracy w służbie cywilnej:
mnożnik 1,8000 kwoty bazowej w wysokości 2.628,54 zł, co wynosi 4.731,37 zł brutto
z uwzględnieniem stażu pracy (dodatek za wysługę lat)
- umowa na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
Miejsce wykonywania pracy: Działdowo
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw osobowych policjantów i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Działdowie,
- prowadzenie spraw organizacyjno – etatowych Komendy Powiatowej Policji w Działdowie,
- prowadzenie spraw dotyczących doskonalenia zawodowego,
- wykonywanie zadań w zakresie spraw mobilizacyjno – kadrowych w celu zabezpieczenia potrzeb jednostki Policji na wypadek stanu wyjątkowego i wojennego,
- prowadzenie wymaganej sprawozdawczości w zakresie spraw osobowych, organizacyjno - etatowych, mobilizacyjno – kadrowych,
- prowadzenie spraw socjalnych pracowników i policjantów Komendy Powiatowej Policji w Działdowie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa właściwych dla realizacji zadań,
- umiejętność biegłej obsługi komputera,
- systematyczność, komunikatywność,
- umiejętność samokształcenia,
- staż pracy min. 3 lata,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej min. 2 lata,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, planowania, sporządzania dokumentów,
- sumienność, dokładność, spostrzegawczość, odpowiedzialność, punktualność, kreatywność,
- zdolności analityczne,
- znajomość ustawy o Policji, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny i życiorys (CV),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających ewentualne doświadczenie zawodowe kandydata,
- w przypadku posiadania, kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.
Termin składania dokumentów:
do dnia 31.07.2024 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Grunwaldzka 8
13-200 Działdowo
Inne informacje:
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu, w przypadku przesłania oferty pocztą, za termin złożenia oferty przyjmuje się datę stempla pocztowego). Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie zostaną o tym powiadomieni telefonicznie ani pisemnie. W przedkładanej ofercie prosimy o podanie kontaktowego nr telefonu oraz określenie jakiego dotyczy stanowiska. Dodatkowe informacje są udzielane pod nr telefonu 47 7323 225, 47 7323 224.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Informacje dotyczące ogłoszenia znajdziesz na stronie https://nabory.kprm.gov.pl/warminsko-mazurskie/dzialdowo/inspektor,140668,v7